Thursday, March 15, 2012

Aku Mahu Kamu





Kau bidadari terindah ,
yang ku temu dalam lewat hariku , kau yang 1 antara seribu, kau menawan hatiku saat bertentang mata denganmu... Seluruh jiwaku berlagu melodi cinta ku cipta buatmu agar jadi pengubat rindu..tiada kata yang mampu ku ucapkan untuk aku miliki seluruh isi hatimu, agar dapat aku khabar pada dunia betapa aku cintai kamu... Kau tercantik antara yang ada, kau terhebat di dalam jiwa, kau sempurna di pandang mata sungguh cinta.... Aku mahu kamu.

cintaku dengarlah yang ku cipta buatmu agar kau tahu rahsia hati ku betapa benar aku cintaimu



(By Ainul Zarol Azri)

2 comments:

kaishin said...

wao cair kalo dia baca ni ;)

puteri cahaya. said...

dah follow sini... singgah dari segmen BA aritu.. baru sempat nak BWalking...

http://ainblogger.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget