Friday, July 22, 2011

Bazar Putra 2011


Bazar Putra ni berlangsung selama 5 minggu, setiap jumaat & sabtu.
Memang best lah sebab depan blok aku jer, buka2 pintu da nmpak gerai kt bazar.
Tp satu ar...Gile kedot aku kalo nk g mandi ngn melepas. Arghhh !
DPNT ada bukak byk gerai.
Dak kos aku senior sem 3 bukak gerai Soya, BBQ Ayam & Sosej. Dak junior sem 1 pulak bukak gerai Mee Hoon Sup.
GEMPAK !

Haa~Itu dia tgn azri mai dah...
AYAM BBQ



Baek Punyerrr
With Faiz Yusof & Haziq.

Itu diaaa~
Rinzo owner BBQ dengan Joshua.

BLOK C
Haa~ Tu la blok aku...punye la dekat dengan bazar.
mane x kedut aku nk g melepas.HAHA

Echam yang gile ! HAHA

p/s : Huh ! memang best ar jge gerai Rinzo..Bakar ayam BBQ. Terbaik lah !
Yang best nye...tiap2 malam bazar je gerenti aku kenyang gile beli mcm2 melantak ape yg ada kt bazar tuh.

~BUNCIT SUDAH~

Posted by Picasa

No comments:

Macam-Macam Ada~