Friday, September 23, 2011

KEMBANG KECUT KEMBANG LAGI

Mengancam gila an title aku..haha. semestinya kembang beb. grrr~
Aku kena buat assignment ICT guna HTML. huh ! agak menggila jugaklah aku bila dapat assignment ni. Then, bila aku da buat dengan group partner aku, Muno Iqbal, memang seronok la an buat HTML ni. Dapat tau mcm2 ilmu untuk wat WebDesign ni. So, bila dah siap kenalah present bwk lektop kt depan lecture kitorang. Keputusannya....

"I'M SO PROUD OF IT"
My ICT lecture, Cik Nenny Melissa said "dalam banyak2 HTML, saya paling suka awak punya ni" Aku pun pe lagi. HUYOOOO !
Apa yang aku buat 3 hari 2 malam ni dapat jugak wat yang terbaik. OYEAHH ! Thanks To MUNO IQBAL
*Click kt gambar utk Zoom.

PAGE 1 : HOME


PAGE 2 : PRODUCT







PAGE 3 : CONTACT US

PAGE 4 : FEEDBACK FORM


P/S : I'm like damn much HTML aku nih ! tengok sekali cantik...tengok berkali2 lagi cantik ! Bak kata zaman batu dulu "SIMPLE IS BETTER"

Posted by Picasa

No comments:

Macam-Macam Ada~