Sunday, May 13, 2012

Suatu Ketika


Dress up yang di dress up kan oleh ibuku. hehe =)

Raut wajah mendamaikan dan sesuci selembut hati.
Sinar mata mempersona bagai gugur seluruh jantungku.

Bila tengok tengok balik album gambar masa kecik molek, macam macam terlintas kat fikiran.
ITU...INI...SANA...SINI...

Bila umur ni dah meningkat tua..terasa, hidup ni cepat sangat go on kan.

Nikmatilah hidup ni dengan sebaiknya,
dan berbaktilah kepada ibu kamoo kamoo semua.
Selagi mereka masih didepan mata.

SELAMAT HARI IBU, MAK

8 comments:

sis92 said...

ceh ingat comel letteww :P

Miss Butterfly said...

auchh! comel! hohoho~


selamat hari ibu makcik :")

Fiza Diaries said...

Wahh zarol, anda comel gituu.. hehe.. btw, selamat hari ibu makcik..:))

CekbOlat-bOlat said...

perghh comel siot ! nk dkung ! nk dkung !

MawardiYunus said...

bro Hari Ibu, tidak perlu ditunggu. huhu kankan kan

Karbie said...

comel budak nih ;p

tirahzairi said...

ibu2...engkau lah ratu hatiku :)

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget