Monday, November 14, 2011

Pok Pek Pok Pek

Syukur, Bintulu oh bintulu..sampai jugak untuk kali ke berapa entah, aku pun da lupa. Sebelum aku chaw dari semenanjung. Macam-macam perangai aku tengok kt airport. Kt ats kerusi, atas lantai, tepi dinding ramai orang yang tak dikenali tidur untuk tunggu flight. Yang tak boleh bela nya, Ada mat salleh baring superman dekat dgn plug bukan tu je, dekat je dengan kiosk check-in, orang nk bratur kt situ pun da rasa lain mcm, tmsuk la aku. Dia charging kt situ sebab nak main iPhone dia smbil charging. Fuhh...Selamba badak je ko mat salleh. Mcm badak lah, berendam kt lubuk lumpur pastu usha je dgn muka innocent kt orang yang lalu-lalu. BOoo~

Dah nama pun airport, semua benda tu da biasa. Sedangkan kt terminal bas pun ada orang tidur,apa lagi airport.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Pejam tak Pejam juga lah, dah masuk semester 4. Harini hari 1st and kelas 1st untuk semester 4. Aku agak suka la sem 4, kelas tak padat sangat macam sem 3 lepas. Bila sebut sem 4 je, aku fikir kt celah-celah otak aku ni. lagi 2 sem je aku da nak habis diploma. Agak excited jugak lah. weee~
Azam sem 4 aku rasa macam sama je. wuuuu~ k bye.

No comments:

Macam-Macam Ada~