Tuesday, August 23, 2011

Chicken Hartz Buffet

Ohhh...hari ini 21 August 2011 memang hari paling mengenyangkan didunia bagi aku. Aku dan bebudak DPNT tak ade sixpack pun kt perot. korang je ade sixpack. tapi kitorang dapat ONEPACK kt perut. BUNCIT. haha. Nak tengok ONEPACK aku, eh xbole. nanti korang nak buat main gendang. Chicken Hartz Buffet ni tempat orang kuat melantak boleh la, mcm aku ni. sape agak2 nak challenge aku meh kita beramai-ramai lawan sape leh sumbat banyak2 sampai tumbuh ONEPACK kt perut. ade berani??
*Click Kat Gambar utk Zoom.

Wahh..rambut gua da panjang lah.
mula2 sebelum kenyang aku tibai aiskim + kacang hancur + coke.
wahhh...memang NOM NOM lah!
Pastu..mamam ni pulak.
Ni semua geng ONEPACK !
Ye saya !
Kekenyangan yang melanda
1,2,3,4,5..haaa.kira lah sendiri bape pinggan kt situ.
Ni kami..Bersama Lecture ICT kami.
Cik Nenny Melissa.
Apakah ini?
Kami DPNT semester 3.
Makan da kenyang, so tak payah ragu2 la halal ke haram.
Besar2 dia letak halal ni haa.
Oh....gua bukan rempit sejati la brader.
gua rempit sekaki je.



p/s : Bila makan banyak2, maka terjadilah kekengkangan yang berlaku ketika anda2 semua berjalan. So, amalkan makan sebelum lapar, berhenti makan sebelum kenyang. =)

Posted by Picasa

No comments:

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget