Wednesday, August 17, 2011

-PENGAKUAN- Plastic Surgery



Hi semua-semua sekalian !

Dengar ni, baca ni. Saya nak buat satu pengakuan yang sesiapa pun tak pernah buat. haaa~ what ur expecting?
emm..Oleh kerana ramai RAMAI yang beritahu yang badan saya ni kecik2 gitu. Saya telah buat keputusan yang muktamad untuk buat plastic surgery. Saya dah tak tahan gila nih. Susah betul nak gemok dan ni saja jalan yang saya ada. Disebabkan saya tidak mampu menampung kos pembedahan, jadi saya mampu buat plastic surgery dekat Blog yang saya sayang ni saja lah.
How do u thing? Did i look tough or childish habit ? haha.
Thanks Dr.Z yang membantu saya melakukan plastic surgery ni. dan tidak saya lupa selalu,yang saya sayang2 selalu kepada Dr.BB yang ketawa kerana watak saya selepas pembedahan ni. Dr.BB xcakap apa tetapi dia beritahu saya pembedahan saya ni kreatif. haha. er. ok~
So, Sekarang saya dah rasa badan saya lebih "tough" dan "gemok" berbanding dengan dulu2.

Brader, saya just plastic surgery je aw ! BOTOX ilekkk..secocok SUSUK pun ilekkkk lah...cuba lu tengok betul-betul brader.

p/s : Susah memang susah untuk cari orang yang terima kita seadanya kan. emm..Dr.BB, terima kasih sebab terima saya seadanya sebelum dan selepas plastic surgery. er..janganlah gelak Dr.BB =))


Posted by Picasa

No comments:

Macam-Macam Ada~