Friday, December 2, 2011

Setiap Hari Melihat kamu.


Setiap hari aku nampak dia, setiap kali aku naik bukit nak pergi kelas nampak dia. Nak pergi Foodcourt pun nampak dia lagi.

****
Okeyh...okeyh. Memang selalu aku tengok dia, bila aku tengok dia. dia tengok aku lama-lama. Muke macam takot, macam muka tak puas hati pun ada. Aku pun buat la muka senyum-senyum aku kat dia. (@.@)



Kadang-Kadang kalau ada geng nak temankan aku, aku kasi la dia makan. hehehe. Best pulak !

Kasi dia makan. Tenangggg je hati guwee. Tapi bila da kasi makan, nak tinggalkan rasa macam tak nak bye bye je. Huuu~~

"Sebab dia buat muka nak makan lagi."


^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

^ ^ ^ ^ ^ ^

^ ^ ^ ^ ^ ^

^ ^ ^ ^ ^

^ ^ ^ ^

^^^

^^

^



Then aku bela je macam tu..Ada masa nanti gua kasi lu makan lagi k. See u later my RUSA ! hekhekhek.


**Best giler dekat dalam campus ada rusa


2 comments:

Anonymous said...

aihh ni nk bt story board kaa??

ZaroL said...

haha....saje je kasi suspen.

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget