Monday, January 16, 2012

Muzium Kuching (Kuching Trip)




Meoowwww~ Meowwww~ dari binatang meoww meoww ni lah dapat nya nama Kuching nie. Btol tak?? Betul kann..

Muzium Kuching memang best view dia. Boleh nampak satu bandar Kuching. Memang lawa sesangat. Dengan angin angin yang mendayu, rumput rumput dan pokok pokok menghijau. cewahhh..da macam novel ombak rindu la pulokkk. Yang penting view dia memang terbaik
wokkk.


Tu baru dekat luar...Dekat dalam muzium dia. Semuaaaaa pasal kucing meoww meoowww. aku suka la gila sebab aku suka kucing. Emm..Rindu la pulak kucing kt rumah bila tengok2x kucing nih. hurmm.

Ok...macam biasaaa. Tengok gambar. lalalala...layanzzz~


* * * *
Bangunan Dewan Bandaraya Kuching.
Kat dalam ni la Muzium Kuching.





Tu diaa..Helllooo Helloo Kitty. Penuh satu almari.

Me & Shahrul

Dekat Luar Muzium Kuching, Memang lawa.
Boleh nampak satu bandar Kuching.




A NICE MEMORY TO KEEP.
KUCHING SARAWAK

* * * *
MEH KLIK SINI TENGOK TRIP KUCHING YANG LAIN LAIN.





3 comments:

syafiqakarim said...

untunglahhhh.
ole ole wa ada tak?

ZaroL said...

Ole Ole da out of stock la braderrr...huuu~

nur_za said...

mcm knk2 ribena pun ada ha

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget