Monday, April 23, 2012

Tiap Tiap Hari Nak Peluk Isteri


Umur da cecah puluh2 ni..Tandanya tak lama lagi dah nak kahwin kot. Ahakz ~ Gatai naaa ! Okeyh2.. Yang penting dapat kerja tetap yg dapat jamin makan minum hidup ni n stabil. Baru la fikir bab2 kahwin ni. Nanti korang dah kahwin jangan lupa jemput aku ok. Nanti aku pun jemput korang. cewahhh~ *Pahal la asyik buka bab kahwinnnn je*

Nanti jangan lupa peluk isteri selalu taw..kalau bole selalu la. jangan jemu~ =) sebab : KLIK SINI & KLIK SINI


1) Seseorang itu boleh panjang umur jika memeluk isterinya setiap hari kerana pelukan dan sentuhan boleh menyebabkan tubuh manusia mengeluarkan pelbagai hormon termasuk endorfin yang baik untuk kesihatan ubuh badan kita.


2) Suami yang inginkan isterinya menurunkan berat badan digalakkan memeluk isterinya selalu.


3) Hubungan intim dalam penuh rasa kasih sayang juga dapat membantu pasangan untuk awet muda dan berterampilan menarik sekali.


*Aku nak ingatkan korang, Kahwin tu bukan perkara yang mudah. Banyak tanggungjawab yang kena pikul.


Sumber : MAMA

14 comments:

Miss Butterfly said...

amboi anggg . peluk ye jgn xpeluk~~

Muhamad Azam said...

AUM AUM.... nak HUG jugak

LaLa mhdnor said...

best nya kena peluk, hahaha
kbai

ZaroL said...

Haippp Haippp~

✿ pink velvet ✿ said...

nak suruh bakal suami baca ni, okbai! hahaha~~

ZaroL said...

cpt cpt baca. ^_^

nur_za said...

anoy...haip...bljr bg abes dulu..heheh =p

KorN said...

Ade yg nak peluk aku x,,?

krunch2sa said...

saye suka hug mak bapak saye XD

TiraPengemis said...

ewahhh....nak peluk2 jgk lahh..auwwww auwwww

ikaa sharin said...

menarik je main peluk peluk ni :p

#hye owner blog :) jemput singgah blog saya . ada makan makan sikit :)

Sis AI said...

Tnggu la klu dh khwin.. Time tu bkn brpeluk, mlompat pun dh boleh, wakakaka! InsyaAllah bro. Yg pasti, kna usaha sngguh2 mana yg nk khwin tu..

ina said...

hug n hug..hehehe...ngeh~

shedameor said...

wahh, tak sabar nak kena peluk :P

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget