Thursday, February 9, 2012

Mari Berdansa dengan Rilakumma!

Hari ini aku punya Brader Mohd Norafzal a.k.a Ketua kampung,
Menaikkan takhta aku sebagai..emmm...Ala, orang jenis dapat takhta ni selalu sehat dan berpeluh tiap2 malam dan kengkadang siang2 pun ada. Bla Bla Bla~ Sebab aku dapat tagname ni dalam GBS.


Aku dapat Anugerah Penyanyi Terbaik untuk GBS ! Hahaha...padahal suara aku macam coitt coitt je. Adehhh...Pic da comel, mcm mana aku nak gelek gerudi sambil bernyanyi nih. Habis kecomelan aku jadi bahan tatapan nanti. Waaa..konpius Konpius. Tak roti den !

Ade sesiapa nak ajar aku gelek gerudi tak?? pleaseee pleaseee teach mee. Rilakumma nak gelek ni.

8 comments:

Phat said...

nak sain nak sain

Lea Isnawi said...

saya reti! reti!
meh nak ajar lu secara RELA hati

Mohd Norafzal said...

aku suka bila ko gelek pakai legging.mengghairahkan kahkahkah

#tu koje penari..bukan penyanyi nak gelek2 bagai

Saddila said...

meh sini ha. dila ajar. cepat pakai seluar pendek dulu. wakkakaa

Arra Ahmad said...

nak kena belajar nyanyi ni..kita tak reti nyanyi lagu pandu puteri ekpom:)

xila riston said...

awww retis tuh kikiki

nur_za said...

auw..msti comei kan..
haha..1 lgu plis..keh2

DianaAzis said...

ahaha..gelek gurudi sekali ke sambil nyanyi2 nih.. :p

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget