Tuesday, February 7, 2012

Salam Maulidur Rasul



Setelah sekian lama aku asyik tenganga pinjam beruk band member. Hari ni aku punya Wi-Fi Campus da elok, laju vroom vroom aku search page. Haha. Ok aku nak cerita apa aku buat time cuti maulidur rasul yang lepas.

Pagi2 aku bangun punye semangat sebab dak2 Kolej aku memekak pasang speaker n jerit2 kt Micropone suruh bangun. Sebab Maulidur Rasul aku bangun dengan senyum, aku bangun jugak. Semangat nak berarak la katakan ! haha

Then aku berarak ada la tempat kt area UPM Bintulu nih. pusing2 sampai peluh2 sexy aku keluar. Wahaha ! Peluh Peluh itu sihat ok.

Apa yang pentinggg?? Kerjaaasama ! Bukan adik-adik. Yang penting dapat breakfast & lunch free.ok.

Aku malas nak menaip panjang2....aku ada kelas kejap lagi. Tengok je la gambar ok. Chawww !
Gambar aku tak ada, sebab aku yang freelance photographer nyeee. Sedihhhh !



Ni nama dia kerusi biru

Sesuai untuk abg botak kita ni. Hihihihi.


Okeyh. tak ada idea dah nak cakap apo. Den bonti kat sini je la yo. bubye kamu semua.

No comments:

Macam-Macam Ada~