Saturday, March 24, 2012

Serius Air Asia Boleh Terbang??



Serius la, tak kan tak boleh kot.
Kalau tak boleh buat apa ada bisnes Penerbangan kan.

Sebenarnya aku nak balik Semenanjung dah, Tak sabar pulak rasa kan.
Fuh..amat lah menyeksa nak tggu waktu flight nih.
Gua kena datang awal, pukul 2 pm (duaq) da poei Airport Bintulu.
4.30pm Nanti baru terbang ke Awan Dania
Yela mana taknya, Bas kampus gua anta awal pi airport. Tapi ok la..Bole la singgah makan dulu.
Nak makan atas flight memang haram jadah mahal lah. Tapi SEDAP !



Ok..nak pergi terbang dah ni.
Doakan aku selamat sampai ke destinasi.
Babai Borneo, Hi Semenanjung.


*Gambar tahun lepas punya.

4 comments:

kaishin said...

selamat semuanya..

Yuyu Ali said...

siyess bai aku jeles...terasa mahu cium pasir semenanjung weii..selamat bercuti geng..:)

Fid"s said...

gua rasa teringin nak terbang lagi guna flight

c'axoera ヅ said...

heheh ingatkan nak gi london :p

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget