Friday, March 30, 2012

EARTH HOUR 2012 | MARI BERGELAP |





Earth Hour ni tiap2x tahun ada buat. Organisasi Earth Hour ni bertujuan untuk menyelamatkan bumi daripada kepanasan global yang semakin panas ni. Huh~!
Korang pun perasan, sekarang ni banyak tempat da panas & dah tak sejuk. Ce tengok Cameron Highland yang dulu nya sejuk sampai 3 baju tebal pun gigil cm parkinson je an. Sekarang...Pakai pagoda yang tergoda tu pun boleyyy. Huhu. Sama la jugak dengan Genting Highlands. Da kureng sejuknya..


Gambar 2010 punya EARTH HOUR


Okeyh ! Nak kurangkan kepanasan kat bumi ni tak? Jom join Earth Hour ni.

Jam :
8.30 PM - 9.30 PM

Tarikh :
31 March 2012



6 comments:

CikPuan Azizah said...

weee~~ sayangi bumi kita :))

caah said...

sokong earth hour..;-)

MawardiYunus said...

insyaallah bro. coz tiap tahun x pnah miss

ABU said...

mesti nampak pelik kan..

MaYa MustWany said...

bangga company besar join gak.

Boni JLL3 said...

yup.. dulu cameron highland dengan genting highland memang gila sejuk. tapi sekarang ni da suam2 kuku je

Macam-Macam Ada~

There was an error in this gadget