Friday, March 23, 2012

SNSD Sudah Sampai Di Malaysia | Konsert Twin Tower@KLCC | Percuma ! |


Hai K-Pop Fans !

Oyeahh~ Bagi peminat-peminat K-Pop yang selalu nya bagi gadis-gadis remaja ni, ada berita yang baik untuk anda. Kumpulan K-Pop dari korea iaitu Girl Generation ataupun dikenali sebagai SNSD. Sudah tiba di Kuala Lumpur International Airport (KLIA) pada jam 5.30 petang 23 March 2012.




The girls have arrived at KLIA


Mengapa mereka di Malaysia ?

Girl Generation (SNSD) akan membuat persembahan dan akan bergandingan dengan bekas ahli kumpulan The Pussycat Dolls, Nicole Scherzinger iaitu bekas ahli kumpulan Pussycat Dolls. Selain itu, konsert ini juga akan mempersembahkan penyanyi daripada Amerika, Kelis dan pemuzik dari Greek iaitu Orianthi Panagaris.


Konsert Twin Tower @ KLCC Live 2012, pada 23 & 24 March 2012 yang akan berlangsung di KLCC diadakan bagi menggantikan Konsert F1 Rocks yang telah dibatalkan atas sebab yang tertentu.
BERITA BAIK yang nak disampaikan adalah Tiket Persembahan & Tiket Masuk ke Konsert Twin Tower @ Live 2012 adalah PERCUMA ! Oleh itu, nanti pergi konsert ni bawak duit makan untuk isi perut je lah. =) Tak perlu keluar duit untuk menyaksikan Konsert Girl Generation & Nicole.

Ini kenyataan media mengenai Konsert Twin Tower @ KLCC


Ada siapa2 nak teman wa pergi? Jarang aku pergi Konsert2 International Celebrity nih. Haha !
Kalau korang pergi contact2 la wa okeyh ! Pergi sesama. k babai !

1 comment:

zafira othman. said...

gua tak minat korea, mohon merlin datang mesia weii. haha

Macam-Macam Ada~